D’ORA şi proiectul Water like Wine (Apa ca şi vinul)

O nouă cultură de a bea…

D’ORA lansează şi promovează în România o nouă cultură de a bea conștient, care va conduce apa îmbuteliată să urmeze aceeași cale evolutivă ca și vinul. Chiar și apa poate fi degustată, apreciind mirosul, gustul, palatibilitatea și, mai presus de toate, calitățile sale organoleptice.

Misiunea este de a oferi apei, cel mai de preț bun pentru omenire, aceeași demnitate pe care piața o rezervă pentru vin și șampanie. Prin urmare, D’ORA urmează o cale diferită față de alte ape premium, apărând în tăcere pe piață, unde își revendică locul printre vinuri, marcând astfel o abordare neobișnuită, aproape ostentativă, care însă evidențiază prestigiul și valoarea unei diferențieri dorite printre celelalte ape.

D’ORA promovează o cultură de cunoaștere și conștientizare a importanței proprietăților apei îmbuteliate prin educarea consumatorului deoarece apa este alimentul cel mai vital şi implicat emoţional de pe planetă prin subtilitatea unei noi științe gustative cunoscută sub numele de „aquanomy”.

D’ORA oferă o plăcere senzorială: echilibrată în sinteza microelementelor, cu un gust delicat și în acelaşi timp indentificabil, este ideală pentru a însoți degustarea de vinuri și șampanii, sporind persistența acestora. D’ORA, o apă de excelență absolută, cu acest proiect promovează o cultură a cunoașterii și conștientizarea unei noi culturi de a bea… 

Apa se degustă exact ca și vinul.

Să învăţăm deci, să degustăm diferenţa!

Degustarea apei este o artă (care se învață)

Experiența de degustare a apei implică toate simțurile: cel tactil, fiziologia văzului, auzului, mirosului şi gustului. Este foarte important să educăm consumatorul să distingă fiecare caracteristică organoleptică a apei, rafinând astfel sensibilitatea mirosului, gustului și lejerităţii pentru a o combina cu alimente și vinuri cu cogniție, alegând cu acuitate.

Fiecare apă este unică

Fiecare apă este diferită deoarece încorporează caracteristicile chimice și fizice ale teritoriului său de origine. Mineralizarea și pH-ul diferite, împreună cu procentul de dioxid de carbon dizolvat, care influențează percepția în cavitatea bucală, afectează în mare măsură personalitatea gustului său. Cele patru arome de bază ale apei derivă, de asemenea, din acești factori: tendința uşor către sărat, acid, dulce sau amar. Antrenarea și studierea pentru degustare, dar și o citire mai atentă a etichetelor ne permit să alegem în mod conștient apa care se potrivește cel mai bine gustului și corpului nostru.