Apa D'ora

Termeni și condiții de utilizare

Date vanzator/furnizor:
S.C. PRONAT S.R.L.
RO-307375 Sanandrei / Timisoara, DN69, Km10+560m
”Artemis” Industrial Park Sânandrei

Tel.: 0040 256 705 333

WhatsApp: 0786 950 493
Fax: 0040 256 705 339
E-mail: info@pronat.ro
www.d-ora.ro

Registrul Comerțului: J35/1557/2006
Cod Fiscal: RO 1867479
Cont Bancar: RO30MIRO0000907227290101 ProCredit Bank

Cumpărătorul, prin înregistrarea sa pe acest site și prin datele furnizate de el în acest sens, este de acord ca acestea să fie folosite pentru întocmirea facturii legale și a certificatului de garanție, după caz. Vânzătorul nu va folosi datele de înregistrare decât exclusiv pentru finalizarea în condițiile legale a actului de comerț on-line.

Prin adăugarea în coș a unor produse și parcurgerea pașilor pentru finalizarea comenzii, Cumpărătorul își exprimă decizia de cumpărare și obligația de plată, funcție de modalitatea de plată aleasă. Finalizarea comenzii este confirmarea finală și este echivalentul semnăturii contractuale.

Următoarele elemente sunt proprietate exclusiva a Pronat/Scufita Rosie și nu pot fi folosite decât cu acordul expres al acestora. Aceste elemente sunt: logo-urile, reprezentarile stilizate, simbolurile comerciale, imaginile statice, imaginile dinamice, textele si/sau continuturile multimedia. Dacă proprietarul acestor elemente oferă unui terțe persoane drept de folosire a tuturor sau unei părți din aceste elemente, aceasta va putea folosi strict pe perioada determinată și în scopul declarat informațiile de pe acest site. Proprietarul exclusiv al acestora – Pronat srl – își rezervă dreptul de a retrage oricând acest drept acordat, fără explicații detaliate, dacă consideră că felul în care sunt folosite elementele de proprietate intelectuală nu îi servesc interesele.

Folosirea fara acordul Pronat SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor vă rugăm să ne contactați la adresa: info@pronat.ro

Pretul produselor: Pretul produselor este afisat in LEI cu TVA inclus. In cazul in care cumparatorul se logheaza cu cont de partener, preturile afisate vor fi exprimate in LEI fara TVA si cu reducerile specifice pentru grupul de parteneri.

Marcarea produselor – garantia calitatii:
Fiecare produs prezinta pe site o serie de pictograme care furnizeaza informatii suplimentare privind caracteristicile acestuia, precum: natural, bio, vegan, fara gluten, fara zahar, fara lactoza, etc. Aceste pictograme sunt o garantie privind calitatea, provenienta si ingredientele produselor vandute pe www.d-ora.ro.

Garantia produselor
Produsele de folosinta indelungata cumparate de pe www.d-ora.ro beneficiaza de garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare. Odata cu produsul veti primi un Certificat de Garantie tiparit pe care este inscrisa perioada de valabilitate a garantiei. Pastrati certificatul de garantie si factura pentru a beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, va rugam sa trimiteti o informare la info@pronat.ro sau la telefon 0256 705 333

Puteti plasa o comanda atat ca oaspete cat si cu cont de client inregistrat. Va recomandam sa va inregistrati cu cont de client pentru a beneficia de numeroase avantaje:

– Nu trebuie sa introduceti de fiecare data adresele de livrare si facturare
– Acumulati puncte de fidelitate la fiecare comanda pe care le puteti folosi ulterior ca vouchere link
– Puteti fi instiintat imediat de statusul comenzii
– Va punem la dispozitie o situatie cu istoricul comenzilor
– Va puteti alcatui o Lista de dorinte pentru a va chibzui cumparaturile viitoare
– Va puteti abona la newsletter pentru a afla ultimele noutati si oferte disponibile

Faceti cumparaturi respectand urmatorii pasi:

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cosul de cumparaturi.
  2. Dupa selectarea produselor dorite, vedeti sumarul cosului de cumparaturi, aici puteti sa actualizati cantitatea dorita sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Tot aici, puteti aplica voucherele valide prin introducerea codului aferent in campul desemnat.
  3. Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa introduceti datele de facturare si adresa de livrare a coletului, precum si modalitatea de livrare agreata (Ridicare din unul din magazinele Scufita-Rosie sau Curier Rapid) , respectiv modalitatea de plata (Transfer bancar, Ramburs, Plata cu Card).
  4. Pentru finalizarea comenzii este necesar sa cititi si sa va dati acceptul pentru “Termeni si conditii” prin bifarea campului respectiv.
  5. Ne puteti lasa un mesaj la plasarea comenzii cu privire la orice informatii considerati ca sunt relevante pentru procesarea corespunzatoare a comenzii dvs., in campul text special alocat.
  6. Ultimul pas pentru finalizarea comenzii este butonul “Confirm comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Important: factura pe care o veti primi pe e-mail este trimisa automat de sistem si reprezinta factura proforma. Anumite reduceri nu figureaza pe factura proforma, ci vor fi aplicate pe factura fiscala care va sosi odata cu marfa comandata. De asemenea, este important de retinut ca voucherele/reducerile nu sunt cumulabile, chiar daca programul permite acest lucru, deoarece softul are un numar limitat de optiuni de configurare. In cazul in care apar astfel de situatii, clientul va fi informat dupa plasarea comenzii daca a aplicat in mod incorect vouchere sau discounturi. Cumparatorul are dreptul de a accepta sau refuza recalcularea comenzii conform termenilor si conditiilor vanzatorului.

Vanzatorul/Prestatorul va putea invalida o comanda finalizată în următoarele situatii:
– datele de contact sunt incomplete sau eronate și cumpărătorul refuză să le furnizeze, sau nu poate fi contactat.
– cardul a fost refuzat la plată și nu a fost repetată plata cu un card acceptat; cumparatorul nu a facut dovada platii in cazul optiunii de plata prin virament bancar.
– cumpărătorul este indecis, refractar sau arată o atitudine ostilă față de furnizor.

În cazul în care un produs comandat, validat și plătit, nu mai poate fi livrat de Vânzător, acesta va restitui in max 7 zile contravaloarea bunului nelivrat în contul indicat de Cumpărător, sau părțile pot decide asupra unui termen de livrare în care produsul comandat va fi din nou disponibil. Cumparatorul poate de asemenea opta ca să folosească banii virați pentru achiziția altor produse disponibile.

Modificare sau anulare comanda
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti unul sau mai multe produse din comanda, daca doriti sa suplimentati comanda cu alte produse sau doriti sa anulati integral comanda, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0256/705.331 sau 0256/705.332, sau pe mail la adresa sales.pronat@gmail.com.

Interval orar pentru asistenta/modificari/anulari comenzi:
Luni-Vineri: 8:00-16:30

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa formularul de retur ce poate fi descarcat aici, si il va transmite vanzatorului pe adresa info@pronat.ro (Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu).

In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea bunului cu altul de aceeasi valoare, care va fi livrat la proxima comanda de bunuri/produse, caz in care nu este necesara returnarea produsului, sau poate solicita rambursarea valorii bunului.

In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumparator, iar bunurile vor fi ambalate astfel incat sa nu existe riscul deteriorarii si imprastierii accidentale la transport.

Cumparatorul poate solicita inlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decat cel comandat), care au fost expediate gresit dintr-o eroare a Vanzatorului, caz in care costurile de transport vor fi suportate de Vanzator.

Nu se asigura dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al caror ambalaj a fost deteriorat de catre cumparator, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Pentru cumpărătorii persoane juridice sunt valabile alte conditii privind dreptul de retragere – retur al produselor.
Va rugăm dati click aici pentru a descarca Politica de retur a produselor, in cazul persoanelor juridice.

Termenul de livrare este de 2 – 3 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc) sau datorita modului de organizare si logistica a firmei de curierat.

Livrarea coletului cu produsele comandate din magazinul online www.d-ora.ro se face prin curierat rapid „Door to Door”, cu unul din urmatorii operatori, in functie de adresa de livrare:

– Eco courier (Doar in Timisoara si imprejurimi – 10km in jurul Timisoarei)
– TNT
– Sameday
Livrare internationala

Magazinul online www.d-ora.ro nu vinde si nu livreaza marfa in afara tarii.

Livrarea cu plata ramburs
Sistemul ”ramburs” presupune plata către curier în momentul primirii coletului. Va rugam sa solicitati in mod obligatoriu curierului sa va elibereze chitanta pentru suma platita.

Important: Chitanțele emise de curier vor fi pe firma S.C. Pronat S.R.L., la fel ca și expedierea propriu-zisă, deoarece ”D’Ora” este numele de brand al magazinului on-line, însă numele operatorului economic este S.C. Pronat S.R.L.

Curier GRATUIT
Pentru comenzi cu valoarea peste 200 lei, transportul prin curier este gratuit. (persoane fizice)
Pentru comenzi cu valoare sub 200 lei, costul transportului este de 15 lei cu TVA inclus. (persoane fizice)

Pentru comenzi cu valoarea peste 350 lei, transportul prin curier este gratuit. (persoane juridice)
Pentru comenzi cu valoare sub 350 lei, costul transportului este de 15 lei cu TVA inclus. (persoane juridice)

In cazul in care va aflati in afara zonei de acoperire a curierului, tariful suplimentar de transport este de 1 leu/km.

Livrarea cu plata prin transfer bancar sau cu bilet la ordin

Acesta optiune este valabila pentru clientii persoane juridice, daca sunt intrunite conditiile comunicate de departamentul de vanzari.
Biletul la ordin va fi pregatit dinainte si va fi inmanat curierului la momentul livrarii coletului.
Termenul de plata acceptat pentru biletul la ordin este de cel mult 30 zile.
In cazul platii prin transfer bancar, cumparaturul va trimite vanzatorului dovada efectuarii platii inainte de livrarea produselor sau la un termen convenit de comun acord.

Plata cu cardul
Cumparatorii care doresc sa faca plata comenzilor cu cardul, vor apasa butonul “Plateste online prin card bancar”, si vor fi directionati catre pagina securizata www.euplatesc.ro, pentru procesarea platii online. Verificati totalul de plata si completati campurile solicitateapoi apasati butonul ‘Plateste online’ pentru finalizarea platii. Dupa validarea tranzactiei, veti fi automat redirectionat catre site. In acest moment plata a fost realizata iar tranzactia este finalizata cu succes.

Verificarea si receptia coletelor

Important!: Va rugam sa verificati integritatea coletelor si a marfii în momentul preluării lor de la curier. Aveti dreptul de a refuza coletele care prezinta urme de lovituri, deteriorare sau deschidere, ce au putut surveni in timpul transportului. Curierul nu mai poate fi tras la răspundere după semnarea de bună primire a coletului. In cazul refuzului de primire a coletelor deteriorate, nu trebuie sa efectuati plata ramburs. De asemenea, va rugam sa ne instiintati in cel mai scurt timp de motivele care au stat la baza refuzului, pentru a va retrimite marfa comandata sau a va returna contravaloarea acesteia.

Articolele publicate pe acest site au doar caracter informativ și nu constituie recomandări sau indicații medicale.

Nicio acțiune nu trebuie făcută sau nu trebuie bazată exclusiv pe conținutul informațiilor din articolele prezentate pe acest site. Vă recomandăm în schimb să consultați un medic sau un specialist în tratamente alternative.

În cazul în care considerați că aveți o urgență medicală, sunați imediat la serviciul ambulanță tel. 112.
Conținutul articolelor (text, grafică, imagini) nu intenționează să înlocuiască recomandările, diagnosticul sau tratamentul medicului.
Cereți întotdeauna sfatul medicului sau a unui specialist calificat pentru orice întrebări legate de sănătatea dumneavoastră.
Nu desconsiderați niciodată sfatul și nu întârziați tratamentul recomandat de medic doar pe baza informațiilor de pe acest site.
Informațiile și opiniile exprimate în articolele de pe acest site sunt considerate corecte, bazate pe cea mai bună analiză și decizie a autorilor.

Recurgerea la informațiile din diverse articole de pe site fără consultarea medicului se face pe propria răspundere a cititorului.

În plus, informațiile și părerile exprimate în articole nu reflectă neapărat punctul de vedere al Pronat. Pronat recunoaște diferențele de opinie, acceptă și încurajează schimbul de opinii.

In situatia in care aveti orice sugestii, nelamuriri sau intrebari referitoare la produsele si conditiile existente pe www.scufita-rosie.ro, va rugam sa accesati sectiunea Contact de pe site.

Reclamatiile se fac in 24 de ore, maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Ne straduim sa va oferim servicii si produse fara cusur, dar pot aparea situatii in care noi sau colaboratorii nostri gresesc, caz in care va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil.

In situatia in care doriti sa faceti o sesizare sau reclamatie, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0356/ 007.324, sau trimiteti un mail la adresa info@pronat.ro in atentia Dep. Relatii Clienti.
Va rugam sa descarcati aici formularul de sesizari si sa completati campurile libere. Daca este posibil, va rugam sa ne trimiteti imagini care sa intareasca spusele dvs.

Interval orar pentru trimiterea sugestiilor sau sesizarilor dvs.:
Luni-Vineri intre orele 8:30-16:30, cu exceptia Sarbatorilor Legale.

Despre solutionarea litigiilor pentru cumpărăturile on-linevezi link spre platforma SOL